Υποστήριξη πελατών: info@e-agyra.gr +30210 2693800-4
Greek English

Καλάθι Αγορών

0 προϊόν(τα) - 0,00€
Τα καλάθι αγορών σας είναι άδειο!

"Θες να παίξουμε;"

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ

Πρωτοδιάβασες τα παραμύθια μας...

Μεγάλωσες αγαπώντας την κλασική λογοτεχνία μας...

Σε ταξίδεψε η ελληνική και ξένη πεζογραφία μας...

Και τώρα τα παιδιά σου κρατούν στα χέρια τους την συνέχειά μας!

Σ' ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σου!

sideblock

FACEBOOK BOX

sideblock

ΤΑ 39 ΣΤΟΙΧΕΙΑ

sideblock

Ο συγγραφέας και εκπαιδευτικός, Νίκος Μιχαλόπουλος, συνεχίζει το ταξίδι του σε σχολεία όλης της χώρας και όλων των βαθμίδων.

 

Το νέο βιβλίο του βραβευμένου από την Ευρωπαϊκή Ένωση (βραβείο OIKOPOLIS) και την Ελλάδα (Αριστείο ΣΕΓΑΣ) Νίκου Μιχαλόπουλου  «ΘΕΣ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ; ΟΜΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ», είναι ένα από τα προτεινόμενα βιβλία της επιστημονικής επιτροπής του Υπουργείου Παιδείας για το θέμα του σχολικού εκφοβισμού.

Ο συγγραφέας με τέσσερα χαρακτηριστικά παραδείγματα παιδιών (του άβουλου, του παχουλού, του μοναχικού, του πρόσφυγα) προσπαθεί να δείξει ότι ο τρόπος που ο «παρενοχλητής» κακοποιεί το εκάστοτε παιδί, εκτός από τα σωματικά τραύματα, του αφήνει και ψυχικά, τα οποία μεγαλώνοντας ίσως δημιουργήσουν έναν… «παρενοχλητή».

Το βιβλίο, που κυκλοφόρησε τον Νοέμβριο του 2016 και αποτελεί το επίσημο βιβλίο του συλλόγου «Το Χαμόγελο του Παιδιού», που κατέχει την Πανευρωπαϊκή Προεδρία για θέματα bullying, στηρίζοντας με τις πωλήσεις του τους σκοπούς του συλλόγου,  χαρακτηρίστηκε από κοινό και κριτικούς ως «ένα όχι απλά καλό ή ευχάριστο βιβλίο, αλλά ως ένα συγκλονιστικό βιβλίο» έχει ξεκινήσει ένα μεγάλο ταξίδι με παρουσιάσεις και εκδηλώσεις σε σχολεία όλης της χώρας, ενώ αποτελεί την αφορμή της διοργάνωσης του 1ου Θεματικού Διαγωνιστικού Φεστιβάλ Μαθητικών Συγκροτημάτων ενάντια στη βία (Stop Bullying School Band Contest Festival) που διοργανώθηκε από τις εκδόσεις ΑΓΚΥΡΑ, τον Μάιο του 2017.

Με περισσότερες από 400 παρουσιάσεις σε Ελλάδα και Κύπρο στις αποσκευές του και 10 βιβλία εγκεκριμένα από το Υπουργείο Παιδείας, καλεί με το έργο του μικρούς και μεγάλους σε ένα βαθιά συναισθηματικό ταξίδι με όχημα τη δύναμη του λόγου, τον συμβολισμό της αλληγορίας, την αλήθεια του παραμυθιού, την αμεσότητα της εικόνας και της μουσικής μέσα από προβολή video προσαρμοσμένων σε κάθε ηλικιακή ομάδα. 

Προβάλλοντας αξίες ζωής μέσα από τον αθλητισμό, πρωταθλητής ο ίδιος –βαλκανιονίκης του ακοντισμού– αλλά και αφηγούμενος προσωπικά βιώματα αναδεικνύει τη δύναμη του ονείρου, την αξία του οράματος και τη σημασία της υπέρβασης, που οδηγούν στο ξεπέρασμα των εμποδίων και στην απομυθοποίηση κάθε αμφισβήτησης.

Το ισχυρό μήνυμα «ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ, ΘΕΛΩ, ΜΠΟΡΩ» και ένας ανοιχτός διάλογος με τους μαθητές, κλείνει αυτό το ωριαίο ταξίδι που οδηγεί στη μεγαλύτερη αλήθεια απ' όλες: «Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΟΡΥΦΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΣ».

Η ανταπόκριση των παιδιών είναι τεράστια, όπως φανερώνουν μηνύματα γραμμένα από τα χέρια τους, που γεμίζουν τον χώρο:«Θετική σκέψη», «Χαμογέλασε», «Θέλω», «Μην φοβάσαι το μέλλον, δημιούργησέ το», «Κυνηγάμε τα όνειρά μας», «Όταν θες να κάνεις σχέδια για μια ζωή, μόρφωσε ανθρώπους».

Κείμενο δράσης

Με αφορμή το βιβλίο "Θες να παίξουμε;"  αγγίζουμε με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο το θέμα του bullying και της βίας σε κάθε της μορφή, ανοίγοντας ένα παράθυρο ελπίδας μέσα από τη δυνατότητα προσωπικής υπέρβασης του καθενός. Μουσική, εικόνα, συζήτηση, αλληγορίες, θετική σκέψη και αλήθειες σε μια εκδήλωση-ψυχογράφημα για μικρούς και μεγάλους με πανίσχυρο το μήνυμα: "ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ ΘΕΛΩ ΜΠΟΡΩ"!!!

 

Συνδυασμός δραστηριοτήτων

Ο συγγραφέας θα μπορούσε αρχικά να επισκεφτεί σχολεία της περιοχής, να συνομιλούσε με τα παιδιά αφιερώνοντας χρόνο σε συγκεκριμένες δραστηριότητες με αφορμή το βιβλίο. Μια τέτοια δράση θα έκανε πιο εύκολη την επίσκεψη στο χώρο του βιβλιοπωλείου, ώστε όσα παιδιά το επιθυμούν, να παραστούν μαζί με τους γονείς τους και να αποκτήσουν ένα ενυπόγραφο βιβλίο του συγγραφέα.

 Στη συνάντηση αυτή, μπορεί να παρουσιαστεί, παρουσία των γονέων πλέον, και τμήμα κάποιας από τις δραστηριότητες που είχε προηγηθεί στην τάξη (κάποια δραματοποίηση, ποίημα ή το τραγούδι της Χιονονιφάδας). 

Η επανάληψη, στο βιβλιοπωλείο, μιας από τις δράσεις που θα έχουν ήδη προηγηθεί στο σχολείο, παρουσία των γονέων αυτή τη φορά, θα βοηθήσει στο θαυμασμό, στο χειροκρότημα, στο διάλογο, στην αποδοχή των παιδιών, και κατά επέκταση, στη σύσφιξη των σχέσεων με τους γονείς τους. 

Ο Συγγραφέας στα Σχολεία

Η επίσκεψη του συγγραφέα σε ένα σχολείο προϋποθέτει από πριν, την ανάγνωση του βιβλίου μέσα στην τάξη και τις δραστηριότητες που ο εκπαιδευτικός θα κρίνει απαραίτητες για την καλύτερη κατανόηση του. Αυτό μπορεί να συμπεριλαμβάνει δραστηριότητες όπως ζωγραφική, χειροτεχνίες, δραματοποίηση, ποίημα, κουκλοθέατρο ή τραγούδι.

Την ημέρα της επίσκεψης, τα παιδιά μπορούν να αλληλεπιδράσουν ελεύθερα με τον συγγραφέα και να του παρουσιάσουν όλες τις δραστηριότητες τους. Ο συγγραφέας, μπορεί να μοιραστεί μαζί τους την εμπειρία του από την συγγραφή του συγκεκριμένου βιβλίου και να δώσει ιδέες για μια ομαδική δραστηριότητα μέσα στην τάξη, παρουσία του. Μετά το τέλος της επίσκεψης, οι μαθητές, μπορούν ελεύθερα να ανταλλάξουν εντυπώσεις, καθώς και να καταγράψουν την εμπειρία τους συνοδεία μικρών σημειωμάτων, φωτογραφιών ή ζωγραφικών έργων που θα δώσουν ως ενθύμιο στον συγγραφέα.  Το ίδιο μπορεί να κάνει και ο συγγραφέας, με μια κοινή επιστολή προς όλα τα παιδιά που θα διαβαστεί στην τάξη και θα καταγράφει τη δική του εμπειρία από αυτήν την επίσκεψη.

Τάξεις που μπορούν να δραστηριοποιηθούν με αφορμή το συγκεκριμένο βιβλίο είναι από την Ε', ‘ΣΤ' Δημοτικού, Α',Β'Γ΄ Γυμνασίου και Α'Β'Γ' Λυκείου.

Χρόνος εκδήλωσης:  60-90 λεπτά, ηλικίες 8-17

 

Πληροφορίες για το βιβλίο:

Πληροφορίες για τον συγγραφέα:

Copyright 2014-2016 ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΓΚΥΡΑ