Υποστήριξη πελατών: info@e-agyra.gr +30210 2693800-4
Greek English

Καλάθι Αγορών

0 προϊόν(τα) - 0,00€
Τα καλάθι αγορών σας είναι άδειο!

"Θες να παίξουμε;"

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ

 

Πρωτοδιάβασες τα παραμύθια μας...

Μεγάλωσες αγαπώντας την κλασική λογοτεχνία μας...

Σε ταξίδεψε η ελληνική και ξένη πεζογραφία μας...

Και τώρα τα παιδιά σου κρατούν στα χέρια τους τη συνέχειά μας!

Σ' ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σου!

sideblock

FACEBOOK BOX

sideblock

Ο συγγραφέας και εκπαιδευτικός, Νίκος Μιχαλόπουλος, συνεχίζει το ταξίδι του σε σχολεία όλης της χώρας και όλων των βαθμίδων.

 

Ο βραβευμένος από την Ευρωπαϊκή Ένωση και την Ελλάδα συγγραφέας, εκπαιδευτικός και πρωταθλητής του ακοντισμού Νίκος Μιχαλόπουλος συνεχίζει το ταξίδι του σε σχολεία όλης της χώρας και όλων των σχολικών βαθμίδων με αφορμή το νέο αντιbullying βιβλίο του με τίτλο

"ΘΕΣ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ; ΟΜΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ", προτεινόμενο από τον Κύκλο του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου για το θέμα του ενδοσχολικού εκφοβισμού , επίσημο βιβλίο του συλλόγου "Χαμόγελο του Παιδιού", που κατέχει την Πανευρωπαϊκή Προεδρία για θέματα bullying και αφορμή του 1ου Μουσικού Μαθητικού Διαγωνιστικού Φεστιβάλ ενάντια στη βία, ο τελικός του οποίου πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο της Κηφισιάς, στις 5 Μαΐου, με τεράστια επιτυχία και συμμετοχές απ’ όλη την Ελλάδα.

Με μία προσέγγιση δομημένη στη δημιουργία, την αισθητική, την παιδαγωγική, τον πολιτισμό, τον αθλητισμό, τον ήχο και την εικόνα ο συγγραφέας ευαισθητοποιεί τα παιδιά σε τέσσερις βασικούς τομείς που σχετίζονται με τη διαφορετικότητα, όπως προκύπτουν από τους χαρακτήρες και τις ιστορίες του βιβλίου.

Ένα βαθιά συναισθηματικό ταξίδι με όχημα τη δύναμη του λόγου, τον συμβολισμό της αλληγορίας, την αμεσότητα του παραμυθιού, την αλήθεια της μουσικής και του video, που πλησιάζει τις 500 στάσεις σε εκδηλώσεις σε όλη την Ελλάδα, την Κύπρο και το εξωτερικό.

♦Η εναλλαγή των μηνυμάτων, των προβληματισμών και των συναισθημάτων περνάει από τους τρεις επικρατέστερους πυλώνες στήριξης της ενδοσχολικής βίας, που είναι ο θύτης, το θύμα και ο παρατηρητής, αλλά και από τις τρεις φιγούρες που μπορεί να λειτουργήσουν ως καταλύτης στην προσπάθεια αναζήτησης βοήθειας ή στη λύση του προβλήματος, που είναι η φιγούρα του εκπαιδευτικού, του γονέα και του φίλου, γιανα καταλήξει στην επικράτηση του θετικού και του κεντρικού μηνύματος του βιβλίου, το οποίο αντηχεί δυνατό στην αίθουσα από μικρούς και μεγάλους : ‘’ANOIΞΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ. ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ’’

ΣΤΟΧΟΣ-ΣΚΟΠΟΣ

Σκοπός της μοναδικής αυτής συνάντησης, που εστιάζει κυρίως σε αξίες ζωής και προσωπικά βιώματα του συγγραφέα -πρωταθλητής ο ίδιος και ακτιβιστής- με έμφαση στη δύναμη του ονείρου, την αξία του οράματος, την απομυθοποίηση της αμφισβήτησης, το ξεπέρασμα κάθε εμποδίου και τη σημασία της υπέρβασης, είναι:

1. να εστιάσει στην έννοια της διαφορετικότητας ως βασική ρίζα του προβλήματος του ενδοσχολικού εκφοβισμού.

2. να καταδείξει το πόσο εύκολα μπορεί κάποιος να περάσει από τον ρόλο του θύματος στον ρόλο του θύτη, ειδικά αν έχει καταπνίξει μέσα του συναισθήματα και οργή, αποφασίζοντας να μη μοιραστεί την εμπειρία του ή να προσπαθήσει να ζητήσει βοήθεια

3. να τονίσει την αναγκαιότητα αναζήτησης λύσης και βοήθειας τη στιγμή που συμβαίνει το οτιδήποτε σε πληγώνει, σε περιθωριοποιεί, σε φοβίζει..

4. να υπογραμμίσει τη σημασία του να είσαι ο εαυτός σου και να είσαι υπερήφανος για αυτόν και για όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που σε κάνουν ξεχωριστό και μοναδικό.

5. να αναδείξει τη σπουδαιότητα της ύπαρξης της διαφορετικότητας στη δημιουργία ενός κόσμου πιο ολοκληρωμένου, πιο πλήρους, πιο ενδιαφέροντος και λιγότερου βαρετού, όπου ο ένας συμπληρώνει και εξελίσσει τον άλλο.

6. να θέσει μια σαφή διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στο παιχνίδι-πείραγμα και τη βία, γιατί όλα τα πράγματα στη ζωή δεν είναι παιχνίδι.

7. να βοηθήσει να λάμψει η σημαντικότερη αλήθεια απ’ όλες, ότι ποτέ η βία δεν είναι λύση σε οποιοδήποτε πρόβλημά μας.

♦Το ισχυρό μήνυμα του συγγραφέα και σήμα κατατεθέν του, συμπυκνωμένο στις τρεις δυνατές λέξεις "ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ ΘΕΛΩ ΜΠΟΡΩ" και ένας ανοιχτός διάλογος με τους μαθητές κλείνει αυτή την πορεία, που οδηγεί στη μεγαλύτερη αλήθεια απ´ όλες: "Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΟΡΥΦΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΣ"

 

Ο Συγγραφέας στα Σχολεία

Η επίσκεψη του συγγραφέα σε ένα σχολείο προϋποθέτει από πριν, την ανάγνωση του βιβλίου μέσα στην τάξη και τις δραστηριότητες που ο εκπαιδευτικός θα κρίνει απαραίτητες για την καλύτερη κατανόηση του. Αυτό μπορεί να συμπεριλαμβάνει δραστηριότητες όπως ζωγραφική, χειροτεχνίες, δραματοποίηση, ποίημα, κουκλοθέατρο ή τραγούδι.

Την ημέρα της επίσκεψης, τα παιδιά μπορούν να αλληλεπιδράσουν ελεύθερα με τον συγγραφέα και να του παρουσιάσουν όλες τις δραστηριότητες τους. Ο συγγραφέας, μπορεί να μοιραστεί μαζί τους την εμπειρία του από την συγγραφή του συγκεκριμένου βιβλίου και να δώσει ιδέες για μια ομαδική δραστηριότητα μέσα στην τάξη, παρουσία του. Μετά το τέλος της επίσκεψης, οι μαθητές, μπορούν ελεύθερα να ανταλλάξουν εντυπώσεις, καθώς και να καταγράψουν την εμπειρία τους συνοδεία μικρών σημειωμάτων, φωτογραφιών ή ζωγραφικών έργων που θα δώσουν ως ενθύμιο στον συγγραφέα.  Το ίδιο μπορεί να κάνει και ο συγγραφέας, με μια κοινή επιστολή προς όλα τα παιδιά που θα διαβαστεί στην τάξη και θα καταγράφει τη δική του εμπειρία από αυτήν την επίσκεψη.

Τάξεις που μπορούν να δραστηριοποιηθούν με αφορμή το συγκεκριμένο βιβλίο είναι από την Ε', ‘ΣΤ' Δημοτικού, Α',Β'Γ΄ Γυμνασίου και Α'Β'Γ' Λυκείου.

Χρόνος εκδήλωσης:  60-90 λεπτά, ηλικίες 8-17

 

Πληροφορίες για το βιβλίο:

Πληροφορίες για τον συγγραφέα:

Copyright 2014-2016 ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΓΚΥΡΑ